Detekce graficke karty a monitoru v Mandrake 8

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Květen 3 12:54:50 CEST 2001

On Thu, 3 May 2001, Garalda wrote:

> Zdravim,
>
> nechal jsem se zlakat kolegou a nainstaloval jsem si Mandrake 8. Kdyz jsem
> si behem instalace nastavoval typ monitoru, tak instalace spadla. system
> normalne nabehl, ale ja ted nejsem schopen si nastavit spravnou grafickou
> kartu a typ monitoru. HardDrake je sice hezky, ale tuhle moznost jsem u nej
> nenasel. Stejne jako v jakemkoliv jinem konfiguracnim nastroji. Nastavil
> jsem si v HardDrake, ze chci spoustet XFree 4.0.3, ale vzdycky mi nabehne
> 3.3.6

Zkusil bych nastroj XFdrake. Funguje snad i v textovem rezimu.

Jinak to, jaky X-server se bude spoustet zalezi na linku /etc/X11/X, pokud
ukazuje na napr. na XFree_SVGA, tak se pouzije konfigurak XF86Config,
pokud ukazuje jiz na XFree86, tak se pouzije konfigurak XF86Config-4.

Pozor take na to, ze pri spusteni se hledaji konfiguraky i v aktualnim
adresari, takze se muze stat, ze celou dobu ladite uplne jiny konfigurak
(vlastni zkusenost :((.

R.V.