Samba 2.2.0

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Čtvrtek Květen 3 12:23:18 CEST 2001

> Tak jsem si dneska nainstaloval novou Sambu a musim rict, ze jsem nadsen.
>
> Prechod probehl beze zmeny jedine radky v konfiguracnim souboru.
>
> A co je tak skveleho:
> Predevsim chodi uplne bez problemu UserLevel security ve Windows 95 a pod
> Windows NT muzete modifikovat prava souboru primo z Exploreru. Neni
> problem zobrazit seznam uzivatelu na masine kdekoliv to potrebujete.
> Stejne tak jsou videt i skupiny (pripadne skupiny, ktere neexistuji realne
> ale jsou definovane v mapovacich souborech). Pokud mate podporu ACL na
> [...]

Tak jsem si to tady vsechno procetl a vidim, ze se na tu novou Sambu 2.2
budu take muset podivat. Ale jedna vec mi stale neni uplne jasna. Jak
zapnu podporu ACL na urovni OS?
Je to opravdu tak jednoduche, ze pridam do smb.confu radek
nt acl support = yes ?
Dalsi otazka vede trochu jinam, ale preci jen. Novy XFS podporuje ACL,
jsou s tim uz nejake zkusenosti?

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net