nutny vykon SW RAID - doplneni

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Květen 3 13:06:29 CEST 2001

Dobry den,

On Thu, May 03, 2001 at 09:55:45AM +0200, Dalibor Toman wrote:

> podpora radicu Mylex je tusim v jadre. Nepamatuju si presne oznaceni toho
> radice co pouzivame (pouziva DAC960 chipset), stal cca 17-20KKc. V dalsim
> serveru mame neco od Adaptecu (prejmenovany radic DPT), byl jeste levnejsi a
> je vykonnejsi (vice RAMky na vlastni cache). Podpora Linuxu na CDcku,
> instalace a provoz bez problemu.

nevim, jak je to s podporou DPT ted, ale me vadilo, ze neni
podpora primo v jadre, protoze jsem byl nucen pouzit pouze jedno
jedine jadro (a nikdy jinak :-))), pokud se vyrobce adapteru
neuracil udelat modul pro dalsi jadro...

Nicmene DPT bylo dost vykonne. Jak je to s Mylexem, nevim...

Jeste by mohl byt dobry qlogic (podpora v jadre, ale nenasel jsem
dodavatele do CR a neznam ceny)...

> D. Toman

Zdravi
Honza Marek