nutny vykon SW RAID - doplneni (DPT)

Mirek Novak mirek.novak na auto.cz
Čtvrtek Květen 3 13:56:47 CEST 2001

Pouzivam DPT k maximalni spokojenosti ( dost mozna proto, ze jsem nikdy nic jineho
nezkousel :o)) ) mam PM 3334UW. Bez problemu pouzivam ovladac EATA DMA, ktery je v
kernelu uz minimalne 3 roky dostupny at uz jako modul tak i primo pro
zakompilovani. Radic dlouho bezel v rezimu RAID-5 na serveru Dual PPro 180
128MB/RAM na radici by 32MB CACHE a  bez problemu zpracovaval databaze v rozsahu
10 mil. vet - slo o "manazersky informacni system" - vizualizace obchodnich dat
pod mysql+PHP.

Mirek Novak