nutny vykon SW RAID - doplneni (DPT)

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Květen 3 14:49:30 CEST 2001

Dobry den,

On Thu, May 03, 2001 at 01:56:47PM +0200, Mirek Novak wrote:
> Pouzivam DPT k maximalni spokojenosti ( dost mozna proto, ze jsem nikdy nic jineho
> nezkousel :o)) ) mam PM 3334UW. Bez problemu pouzivam ovladac EATA DMA, ktery je v
> kernelu uz minimalne 3 roky dostupny at uz jako modul tak i primo pro
> zakompilovani. Radic dlouho bezel v rezimu RAID-5 na serveru Dual PPro 180
> 128MB/RAM na radici by 32MB CACHE a  bez problemu zpracovaval databaze v rozsahu
> 10 mil. vet - slo o "manazersky informacni system" - vizualizace obchodnich dat
> pod mysql+PHP.

U nas mame DPT PM3755U2 a tam jsou drivery pouze pro jadro 2.2.5
a 2.2.12 a podporovany jsou pouze RH 6.0 - 6.2 a SuSE 6.2 a 6.4
:-((( Ted na tom teda jedou WinNT, ale stejne :-(((

BTW: DPT stejne pohltil Adaptec a jak jsem se ted dival na WWW,
tak je podpora novych adapteru (nebo jen nove oznacenych???)
porad stejna (viz http://www.adaptec.com/, dale RAID a produkt
SCSI RAID 3400S. Na strance tohoto produktu zvolit "Complete
list of supported Operating Systems", kde dokonce ani SuSE
uvedeno neni...)

> Mirek Novak

Zdravi
Honza Marek