Duplicitni ping

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Květen 3 16:08:55 CEST 2001

> Toto se IMHO ovsem dozvi a rozhoduje POUZE odesilatel ICMP zpravy,
> nikoli neco po ceste...

?? odkdy ICMP je potvrzovany protokol? Radia se snazi eliminovat ztratu
paketu tim, ze si mezi sebou potvrzuji doruceni libovolneho paketu (a nema
to nic spolecneho s TCP/IP). Paklize nedorazi potvrzeni vysila vysilac paket
znovu, logicky by jej mohl prijimac zahodit jako duplicitni (jiz potvrzeny),
ale zrejme se tak nedeje.

> Ja jsem tyto veci pozoroval na siti, kde 2 eth karty meli stejne IP a
> tedy odpovidali obe...

Pak ale na 100 odeslanych requestu prijde 100 duplicit (ne jen par procent)

D. Toman