Duplicitni ping

Pátek Květen 4 08:36:35 CEST 2001

> ?? odkdy ICMP je potvrzovany protokol? Radia se snazi eliminovat ztratu
> paketu tim, ze si mezi sebou potvrzuji doruceni libovolneho paketu (a nema
> to nic spolecneho s TCP/IP). Paklize nedorazi potvrzeni vysila vysilac paket
> znovu, logicky by jej mohl prijimac zahodit jako duplicitni (jiz potvrzeny),
> ale zrejme se tak nedeje.

	Tak moment, ICMP je prece nad IP, ne? Takze s IP protokolem to ma moc
spolecneho a co se tyce toho potvrzovani, domnivam se (a vzdy jsem mel
za to), ze IP protokol si potvrzuji POUZE koncove body, ktere spolu pres
'virtualni kanal' komunikuji, potvrzovani ramcu (linkova vrstva) a
bitoveho proudu (fyzicka vrstrva) - to by mohly byt potvrzovani, o
kterych mluvite se protokol ICMP neucastni, protoze ten je prinejmensim
az ve vrstve sitove (tudiz ani nemuze).

> Pak ale na 100 odeslanych requestu prijde 100 duplicit (ne jen par procent)

	Teorie je krasna vec, ale zkusil jste si to v praxi? Dve sitovky
negeneruji presne duplicitni provoz (aspon ne na 10BASE T siti)...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno