vmware & ecp paralel port

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Pátek Květen 4 00:58:16 CEST 2001

David Belohrad wrote:

> Zdravim,
> mohl by mi prosim nekdo poradit jak rozchodit ECP bidir paralel port ve
> vmware? Resp. mam problem se samotnym linuxem. Mam v modulu podporu pro
> parport & parport_pc s IEEE12xx, takze jak se pravi v dokumentaci by tim
> mela byt podpora zakompilovana. Dal jsem pustil v biosu ECP s DMA=3 a
> standardnim nastavenim.
>
> udelam
>
> insmod parport
> insmod parport_pc io=0x378 irq=7 dma=3
> insmod lp
>
> ---- vsechno se jevi ok

> [...]

Nemate nahodou kernel 2.4.x ? Ja pouzivam vmware kvuli WIN ucetnictvi s HW
klicem, kvuli kteremu nejede ani wine ani win4lin. Na jadrech 2.2.x mi to
funguje. Na jadrech 2.4.x mam stejny problem a navic jsem nekde na strankach
vmware cetl neco v tom smyslu, ze bi-directional lpt funguje jen pro radu
2.2.x. Sam bych privital radu, jak to rozchodit

---
Jiri Svoboda
svoboda na istrade.cz