vmware & ecp paralel port

Patrik Beno patrik.beno na qbizm.com
Pátek Květen 4 09:18:51 CEST 2001

> Nemate nahodou kernel 2.4.x ? Ja pouzivam vmware kvuli WIN ucetnictvi s HW
> klicem, kvuli kteremu nejede ani wine ani win4lin. Na jadrech 2.2.x mi to
> funguje. Na jadrech 2.4.x mam stejny problem a navic jsem nekde na strankach
> vmware cetl neco v tom smyslu, ze bi-directional lpt funguje jen pro radu
> 2.2.x. Sam bych privital radu, jak to rozchodit

VMWare s podporou pre jadro 2.4.x:

> -------------------------------------
> VMWARE WORKSTATION ADDS SUPPORT FOR LINUX 2.4 KERNELS
> A VMware Workstation 2.0.4 release candidate -- with support for
> Linux 2.4 kernels -- is now available for download. Users of
> VMware Workstation 2.0 can download the update at
> http://vmware1.m0.net/m/s.asp?HB3640817994X1026833X63352X

patrik.beno@{qbizm.com|inmail.sk}                         ICQ#98931498
Patrik Beno                                   Qbizm Technologies, Inc.
analyst / developer                           ... the art of Internet.
Kralovopolska 139                                tel: +420 5 4124 2414
601 12 Brno, CZ        http://www.qbizm.com      fax: +420 5 4121 2696