Duplicitni ping

Pátek Květen 4 13:09:27 CEST 2001

> Grrr. Radia funguji jako bridge - cili je jim uplne jedno co poslou (at je
> to IPX, TCP/IP, Netbeui,...). Paket je pro ne jen blok dat, ktery je treba
> dopravit skrze antenu na druhou stranu. A veskere potvrzovani o kterem jsem
> mluvil se vztahovalo jen k tem radium a ty v tomhle pripade o nejakem
> protokolu ala TCP/IP nevi vubec nic.

	Fine, s timto se nepru...tak mi reknete, jak je mozne, ze radio B,
ktere od radia A prevezme ramec (o paketech tezko mluviti), prohlasi ho
za korektni tim, ze ho posle dale (do vyssi vrstvy, dalsimu zarizeni
apod.) pozdeji ten samy ramec prijme znovu...

> slovickareni. Je jedno jestli prijde 90 nebo 100 duplicit. Rozdil je proti
> 1% az 5% stale dost velky, ne?

	Rozdil zhruba 60-70% Vam pripadne minoritni? Mne ne...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno