Duplicitni ping

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pátek Květen 4 11:03:50 CEST 2001

> Tak moment, ICMP je prece nad IP, ne?

Grrr. Radia funguji jako bridge - cili je jim uplne jedno co poslou (at je
to IPX, TCP/IP, Netbeui,...). Paket je pro ne jen blok dat, ktery je treba
dopravit skrze antenu na druhou stranu. A veskere potvrzovani o kterem jsem
mluvil se vztahovalo jen k tem radium a ty v tomhle pripade o nejakem
protokolu ala TCP/IP nevi vubec nic.

>Takze s IP protokolem to ma moc
> spolecneho a co se tyce toho potvrzovani, domnivam se (a vzdy jsem mel
> za to), ze IP protokol si potvrzuji POUZE koncove body, ktere spolu pres
> 'virtualni kanal' komunikuji, potvrzovani ramcu (linkova vrstva) a
> bitoveho proudu (fyzicka vrstrva) - to by mohly byt potvrzovani, o
> kterych mluvite se protokol ICMP neucastni, protoze ten je prinejmensim
> az ve vrstve sitove (tudiz ani nemuze).

> Teorie je krasna vec, ale zkusil jste si to v praxi? Dve sitovky
> negeneruji presne duplicitni provoz (aspon ne na 10BASE T siti)...

slovickareni. Je jedno jestli prijde 90 nebo 100 duplicit. Rozdil je proti
1% az 5% stale dost velky, ne?

D. Toman