TEQL qdisc discipline

Pátek Květen 4 13:33:34 CEST 2001

	Zdravim,

	domnivam se, ze pri urcite konfiguraci mi muze pomoci TEQL, chci se
proto optat, zda-li je mozno (mne se to tvari velmi podivne oproti std.
CBQ na eth rozhranni) udelat nasledujici:

vsechny fyzicky devices smerovat na teql0

no a na teql0 aplikovat standardni CBQ stejne jako na jakykoli jiny eth
device? Nevim totiz jak, kdyz vsechen provoz nazenu do teql0, jak ho
pote zpet rozradit na jednotlive fyzicke devices (predpokladam po
patricnem frontovani apod.), je mi jasne ze s route apod. nevystacim,
ale ze musim jit na 'ip' utilitu, poradi mi nekdo jak na to?

	Predem dekuji za pomoc...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno