TEQL qdisc discipline

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Pátek Květen 4 13:52:17 CEST 2001

Dne 4 May 2001, v 13:33, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek napsal(a):

>  domnivam se, ze pri urcite konfiguraci mi muze pomoci TEQL, chci se
> proto optat, zda-li je mozno (mne se to tvari velmi podivne oproti
> std. CBQ na eth rozhranni) udelat nasledujici:
>
> vsechny fyzicky devices smerovat na teql0
>
> no a na teql0 aplikovat standardni CBQ stejne jako na jakykoli jiny
> eth device? Nevim totiz jak, kdyz vsechen provoz nazenu do teql0, jak
> ho pote zpet rozradit na jednotlive fyzicke devices (predpokladam po
> patricnem frontovani apod.), je mi jasne ze s route apod. nevystacim,
> ale ze musim jit na 'ip' utilitu, poradi mi nekdo jak na to?

No presne o to co tady popisujete jsem taky zkousel. Ale bohuzel se mi to
nepovedlo.

Na teql jsem vsechno nasmeroval ale tam jsem taky skoncil. Rozhodit to
zase nazpatek uz nejak neslo.

Zkousel jsem hledat na internetu a take nic. myslim si, ze by to chtelo pridat
nejaky device do kernelu.

Zdravim/Regards

     Vladimir Smelhaus