Samba 2.2.0

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Květen 4 13:52:05 CEST 2001

On Fri, 4 May 2001, Ludek Finstrle wrote:

> Dopadlo to nejak?

Aha, zapomel jsem dat vedet. Dopadlo to dobre, NT videly uzivatele i kdyz
nebyly cleny domeny.

Nicmene podle ohlasu v samba konferenci bude brzy samba 2.2.1, tak 90%
lidi ma potize s tiskem z windows 2000 pri pouziti ovladacu tiskarny na
serveru, je dost potizi s pridanim windows do domeny s vyuzitim add user
script a jeste neco, ted presne nevim.

Prece jen to vypada, ze to trochu uspechali, asi se to melo testovat dele.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.