Samba 2.2.0

Pátek Květen 4 14:39:11 CEST 2001

> Nicmene podle ohlasu v samba konferenci bude brzy samba 2.2.1, tak 90%
> lidi ma potize s tiskem z windows 2000 pri pouziti ovladacu tiskarny na
> serveru,

	Presne jsem debatu nesledoval, ale chci se ohledne tisku optat, zda-li
uz je na tom samba lepe v jednom ohledu:

mam Sambu (k ni na LPT je Minolta PagePro 6 (ne L!), ktera umi to co HP
LaserJet4-6) a Win2000 wrks, kdyz na Windows nainstaluju driver pro HP
LaserJet napr. 4 vse je OK, kdyz vsak doplnim, ze tiskarna ma skutecnych
6MB (default hodnota jsou 2MB) pameti, vse je rovnez OK, ale nekdy se
mrsi znaky zejmena z Wordu, Notepadu... Verte mi, ze mi dost dlouho
trvalo nez jsem dosel, ze cely ftip je ve velikosti pameti v tiskarne...
reknete si, ze tento udaj muze souviset se vsim moznym jen ne s tiskem
znaku...;-) (textovy rezim, u grafiky bych se nad tim asi vice
pozastavoval)

	Setkal uz se nekdo s timto?

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno