Samba 2.2 PDC a Win 2k

Roskanuk Michal Michal.Roskanuk na merlin.cz
Pátek Květen 4 15:40:59 CEST 2001

> Pri postupu zminenem v dokumentaci se to zepta na domain admina
> - zadam root a heslo, ktere jsem pro uzivatele root pridal do smbpasswd.
> Pote to par sekund ceka a pak to vypise: "The credentials supplied
> conflict with an existing set of credentials".

To vypada, jako kdyz uz mas nejakou session na 'PDC', ktera
potrebny prava nema a ted zkousis novej connect... Vzdyt ti
to pise: "Tys predtim rikal, kdo jsi, a ted mi tvrdis neco jinyho"

> Sam si i odpovim. Ten, kdo pripojuje stroj do domeny, musi byt
> administrator. NESTACI, kdyz je to uzivatel s
> administratorskymi pravy.

No ve woknech to muze delat kdokoli, kdo ma pravo 'Add WS to domain'.

MR