Co dela to "cz" u RH distribuci ?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Květen 4 15:58:47 CEST 2001

V souvislosti s novou verzi RH7.1 bych se chtel optat na par nejasnosti
- prosim zadne flamy ve stylu nedavneho threadu o tom proc neni lokalizace
primu od RH pozehnana.

a) kdy se ocekava release RH7.1cz (ja vim, ze na tom MK maka jak muze,
ale prave se chystam preinstalovat stroj a chci zvazit, zda ma jeste 14
(max) dni pockat, nebo zacit s RH7.1en)

b) z vyse daneho plyne otazka, na kterou jsem zatim pres emoce v minulych
threadech nenasel explicitni odpoved.

Co vlastne dela distribuci "cz" - tj co vsechno se predelava znovu a znovu
do original en distribuce ?
Pokud pominu cesky instalator a ceske manualove stranky, zarazeni dalsich
veci co v originalu nejsou (drive pgp squid apod) co vsechno je vlastne v
cz meneno (neni to zrejme ani z Changelogu, ani z README-cz.

Navic nekdo nedavno rikal, ze pocestit lze jakoukoli distribuci za pa
minut (predpokladam ze fonty a klavesnici).

Jaky je soucsny stav RH7.1     - chodi klavesnice a fonty hned, musi se
dat czech-adaptation , doinstalovat fonty ci neco horsiho aby mi
chodila konzole i X s ceskou klavesnici a a ceskymi fonty hned ( ani me
moc nezajima KDE a GNOME, delam v AnotherLevelu - fvwm)

A da se udelat jednoduchy update z originalni na "cz" verzi az bude k
dispozici (tj neco jako se instaluji updaty na original ?

Zatim jsem to chapal tak, ze vestsina usili byla venovana tomu aby uz
instalace byla ceska, prekladum dokumentace popisku baliku apod.

Chci-li vsak jenom psat danou znakovou sadou , jde to uz hned nebo ne?
(czech-howto mi neodpovida, jaky je soucasny stav novych distribuci a
www.cestina.cz vypada taky dost stara.)

Diky za nerozpoutavani flames ;-)

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *