Samba 2.2.0

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Pátek Květen 4 15:05:26 CEST 2001

> No na www.samba.org pisou, ze musite mit nemecky patch do jadra na ext2.
> Dale tam maji SGI Irix, coz neni zadny filesystem a nevim, zda je linuxovy
> a irixovy xfs natolik stejne (mozna ano). Jestli ne, tak si budeme muset
> pockat, az nekdo dopise podporu.

Tusil jsem, ze bez podpory jadra to nepujde. Napsat nt acl support = yes
do smb.confu by bylo nejak moc snadne. Na jinem miste teto diskuse jsem
otevrel tema XFS a podle ohlasu to vypada velice slibne.

> No tohle staci, pokud mate acl podporovany fs a sambou. Jinak z woken
> muzete nastavovat jen standardni user,group,other rwx.

> Chtel jsem to vcera vyzkouset, ale prisel jsem dom a nezapl jsem pocitac,
> protoze mi ve vypnutem stavu odesel :o((
> Ale doufam, ze to brzo vyzkousim. Taky me to laka.

I mne to moc laka. Kombinace XFS / Samba 2.2 by mohla byt uplne genialni
:-)

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net