Samba 2.2.0

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Pátek Květen 4 12:06:58 CEST 2001

> Tak jsem si to tady vsechno procetl a vidim, ze se na tu novou Sambu 2.2
> budu take muset podivat. Ale jedna vec mi stale neni uplne jasna. Jak
> zapnu podporu ACL na urovni OS?

No na www.samba.org pisou, ze musite mit nemecky patch do jadra na ext2.
Dale tam maji SGI Irix, coz neni zadny filesystem a nevim, zda je linuxovy
a irixovy xfs natolik stejne (mozna ano). Jestli ne, tak si budeme muset
pockat, az nekdo dopise podporu.

> Je to opravdu tak jednoduche, ze pridam do smb.confu radek
> nt acl support = yes ?

No tohle staci, pokud mate acl podporovany fs a sambou. Jinak z woken
muzete nastavovat jen standardni user,group,other rwx.

> Dalsi otazka vede trochu jinam, ale preci jen. Novy XFS podporuje ACL,
> jsou s tim uz nejake zkusenosti?

Chtel jsem to vcera vyzkouset, ale prisel jsem dom a nezapl jsem pocitac,
protoze mi ve vypnutem stavu odesel :o((
Ale doufam, ze to brzo vyzkousim. Taky me to laka.

Luf