TEQL qdisc discipline

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Pátek Květen 4 15:52:29 CEST 2001

Dne 4 May 2001, v 14:34, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek napsal(a):

>  Jeste doplnim, ze jedina rozumne dokumentovana zminka o TEQL je v
> Adv-Routing HOWTO, kde je v kapitole o CBQ na konci (pozor na

Tuto dokumentaci jsem take cetl.

Problem je v tom, ze teql zkratka neni to zarizeni, ktere potrebujete. On
totiz dokaze vsechno prijmout dokonce snad by slo na nej postvat cbq.
Ale jeho vlastni funkce spociva v nejakem round robin rozdeleni paketu na
pripojena fyzicka zarizeni.

Chtelo by to neco jineho, co by se misto round robin deleni podivalo proste
do routovaci tabulky a poslalo to paket tam kam patri.

Chcete urcite omezovat odchozi linky a pujcovat si sirku pasma pres
nekolik zarizeni, ze ano?

Zdravim/Regards

     Vladimir Smelhaus