TEQL qdisc discipline

Pátek Květen 4 14:34:44 CEST 2001

> Zkousel jsem hledat na internetu a take nic. myslim si, ze by to chtelo pridat
> nejaky device do kernelu.

	Jeste doplnim, ze jedina rozumne dokumentovana zminka o TEQL je v
Adv-Routing HOWTO, kde je v kapitole o CBQ na konci (pozor na
www.linuxdoc.org je stara verze (TEQL - FIXME...:-r), novejsi jsem nasel
vcera pres Google) zminka jak na to, bohuzel situace je takova:

 'network 1' ----|   A   |          |   B   |---- 'network 2'

Coz neni muj pripad, protoze mi uz z bodu A vedou ethX-Y, pppX-Y apod. a
ja potrebuju CBQ pres vsechny tyto interfaces... nemam pocit ani, ze by
mi kernel 2.4 mohl pomoci (netfilters (iptables) jsou o necem jinem).

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno