Samba 2.2 PDC a Win 2k

Radek Svoboda svoboda na neovision.cz
Pondělí Květen 7 09:16:14 CEST 2001

Dan Ohnesorg wrote:

> Podle me staci zapnout parametr logon home nebo logon path
>
> Mozna se jeste neco zapina v registrech pres policy editor. Ale to jen v
> pripade, ze by to nekdo zakazal, me to profily cpalo na sit vzdycky velice
> iniciativne.

Je tam par problemku s NT ACL pravy. To jsem jakz takz vyresil. Nove
profily to vytvori snadno. Ja ale potrebuju prevest existujici tj.
svoboda\MACHINE na svoboda\DOMAIN. Bohuzel, Copy To presne do cesty, kam
se profily nahravaji nefunguje. Stejne je ten uzivatel pak zalozen s
novym registry (datumy?).

                                    Radek Svoboda
                                    Neovision s.r.o., Prague
                                    svoboda na neovision.cz