Ztrata FS

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Květen 7 20:14:33 CEST 2001

On Mon, 7 May 2001, Miroslav Petricek wrote:

> Pokud vyzkousim nastartovat z jineho disku a na poskozenou oblast
> pouzit e2fsck tak dostanu hlaseni:
>
> filesystem revision too high while trying to open /dev/hda1
>
> Napadlo me, ze je poskozeny superblok, ale ani (-b 8193 nevede
> k cili - Bad magic number....)
>
> Takto se chovaji vsechny ext2 svazky, ktere byly v okamziku
> padu systemu namountovane - reiserfs prezila a nenamountovana
> ext2 take.

Podle me jste startoval nejake jadro, ktere melo extra patch. Zasadne
nedoporucuji ten disk jakkoliv spravovat - prijdete o data. Spise
upgradovat jadro tak, aby se sladily verze.

Tohle se stavalo nekdy v dobe redhatu 6.2, mel jsem pocit, ze ted ma
redhat jadro bez nejakych vychytavek v oblasti ext2, ale mozna ne. Treba
nekdo bude vedet vice.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.