saslpasswd

Úterý Květen 8 01:07:35 CEST 2001

On Mon, 7 May 2001, Peter Mann wrote:

> pokusam sa rozbehat saslpasswd (postfix vs. cyrus-imapd) a robi mi to
> problemy na jadre 2.4.4 ... po zadani hesla to ostane "visiet" a tvari
> sa, ze nic nerobi ... docital som sa v linux-kernel konferencii, ze v
> jadre 2.4.2 boli problemy so zariadenim /dev/random, na ktore
> saslpasswd pristupuje ...
>
> ked som skusil urobit symlink /dev/random -> /dev/urandom, bezalo to OK ...

Neozivi ho treba obcasne poklepavani na klavesnici? Cteni z /dev/random by
se melo zablokovat v pripade, ze jadro ma dojem, ze se mu nedostava dost
nahodnych bitu. Pak ceka, nez externi zdroje patricne mnozstvi bitu
doplni. Mozna, ze na danem pocitaci ten mechanismus nejak drhne. Ale
netusim, proc by se neco takoveho melo prihodit.