saslpasswd

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Květen 9 05:22:24 CEST 2001

On Tue, May 08, 2001 at 01:07:35AM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> Neozivi ho treba obcasne poklepavani na klavesnici?

myslim, ze to nepomoze - odkedy som to nainstaloval, tak som na konzole ani
nebol - pripajam sa iba cez ssh

ALE - kdesi som sa docital, ze prvy zaznam v sasldb je nejaky "iny" ako
ostatne, takze som podisiel ku konzole, zaviedol prvy zaznam - nenastali
ziadne problemy ... dalsie zaznamy uz idu aj cez ssh a bez poklepavania,
nemusim byt na konzole

zvlastne - musim sa blizsie pozriet na zubky tomu saslpasswd ;-]

hlavne, ze to funguje ...

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185 RIPE