Antialiasovane fonty, video

Jan Houstek housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Středa Květen 9 00:10:41 CEST 2001

Dobry vecer,

chtel bych se zeptat na tri veci:

1) Posledni dobou se hodne mluvi o antialiasovanych fontech. Zda se mi to
jako fajn vec, ale funguje to i mimo KDE, pokud ano, jak?

2) Mam grafickou kartu S3 Trio 3D. Kdyz rozbehavam XFree 3.X, musim zvolit
jako server SVGA s prislusnym cipem (tedy pokud vim, neakcelerovany),
XFree 4 se mi rozbehat nepodarilo (=manualne nakonfigurovat jsem to
nedokazal a nastroj Sax2 ze SuSE 7.1 take selhal, asi proto, ze se
pokousel rozchodit server pro S3). Nema nekdo zkusenosti s touto kartou?

3) Existuje nejaka sance, ze na teto karte se bude dat prehravat plynule
DivX? Procesor je Celeron 366. (Pozn.: Me legalni! Windows 95, ktere jsem
dostal s pocitacem, to zvladaji.) Zkousel jsem spoustu veci (hlavne
avifile + aviplay), ale pokazde se stejnym vysledkem: video bezi, prehrava
se, ale je to spise slideshow nez film.

Diky za reakce

--
Honza Houstek