Antialiasovane fonty, video

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Květen 8 23:12:47 CEST 2001

On Wed, May 09, 2001 at 12:10:41AM +0200, Jan Houstek wrote:
> Dobry vecer,
>
> chtel bych se zeptat na tri veci:
>
> 1) Posledni dobou se hodne mluvi o antialiasovanych fontech. Zda se mi to
> jako fajn vec, ale funguje to i mimo KDE, pokud ano, jak?

Predevsim je to extenze pro X-ka, takze kdyz si napisete vlastni aplikaci
postavenou na teto extenzi, tak to bude fungovat ;-)
Jinak pango uz to umi vyuzivat, takze v novem gtk 2.0 to bude taky fungovat.
A co jsem jeste slysel, tak kdosi (ten, co tu extensi vymyslel) delal nejake
pokusy s jakymsi predpotopnim windows-managerem...

> 3) Existuje nejaka sance, ze na teto karte se bude dat prehravat plynule
> DivX? Procesor je Celeron 366. (Pozn.: Me legalni! Windows 95, ktere jsem
> dostal s pocitacem, to zvladaji.) Zkousel jsem spoustu veci (hlavne
> avifile + aviplay), ale pokazde se stejnym vysledkem: video bezi, prehrava
> se, ale je to spise slideshow nez film.

Zkuste si sehnat neco, co vyuziva nativni knihovnu z woknous. Napr. gstreamer
to zvlada, akorat tu knihovnu musite kamsi nalinkovat/prehrat (nevim ovsem
jak moc je to legalni - pouzivat tu knihovnu mimo Wokna...)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/