instalace linuxu pres nfs

redips redips na seznam.cz
Středa Květen 9 09:55:15 CEST 2001

ahoj,
potreboval bych zprovoznit instalaci linuxu pres nfs.(instalace pres ftp neni mozna,protoze instalaci program vyzaduje 72 MB RAM -SuSE 7.0)
Nakopiroval jsem tedy isntalacky suse na linuxovi server do adresare /SuSE,nastavil soubor /etc/exports ( /SuSE (ro)) a zapnul nfsserver. Zkousel jsem se primountit z jineho linuxu ( mount -t nfs /172.20.16.65:SuSE /mnt ) a to funguje. Kdyz ale zadam parametry do instalacniho programu pro instalaci z NFS serveru, tak instalacni program mi zahlasi permission denied a v logu NFS serveru najdu :
May  9 08:34:56 alfII mountd[1171]: refused mountv1 request from 172.20.16.31 for /SuSE (/SuSE): faked hostent

Muzete mi nekdo prosim poradit?

diky a priji pekny den
redips

Soutěž o značkové ceny TIC TAC a Ferrari http://rd.seznam.cz/www.tictac.cz