XkbLayout cs: pravý Alt + Shift != Shift +

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Středa Květen 9 10:24:58 CEST 2001

Ahoj,
	rád bych dosáhl toho, abych mohl znak # napsat i kombinací Shift +
pravý Alt + 3. V RH 7.0 mi to tak fungovalo, v 7.1 jde pouze kombinace
pravý Alt + Shift + 3. X používám z distribuce (verze 4) se serverem
verze 3 (mám S3 Trio64). V 7.1 jsem zkusil i mapu czsk, ale se stejným
výsledkem. Předpokládám, že rozdíl bude někde v definici map, ale zatím
se mi nepovedlo jej najít. Budu vděčný, když mi s tím někdo pomůže.
--
Ing. Michal Žejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovská uhelná, a.s.			tel.: +420 168 64-5418