Trouble s iso + md5sum

Pavel Satny pavel.satny na mie.alcatel.cz
Středa Květen 9 11:30:51 CEST 2001

Dobry den vsem.

Mam jeden podivny problem, se kterym si nevim uz den rady. Na svem
_notebooku_
(RH7.0) mam stazene iso image RH71. Kdyz je prejedu md5sumem, tak
zjistim, ze
jsou vsechny OK.
Vypalovaku, pasku a archivy mam ovsem na jinem _serveru_ (RH6.1), kam
chci tyto
image presunout. Bohuzel po presunuti mi kontroulou md5 neprojde ani
jeden.

Zkousel jsem:
* ftp (binary prenos) (na serveru "get" z notebooku)
* ftp (binary prenos) (na notebooku "put" na server)
* na notebok namountovat (nfs) disk ze serveru  a obyc cp
* na notebok namountovat (nfs) disk ze serveru a "tar cvf - * | ( cd
.....)
* na server namountovat (nfs) disk z notebooku a obyc cp
* na server namountovat (nfs) disk z notebooku a "tar cvf - * | ( cd
.....)

Po kazdem pokusu jsem na serveru zkusil md5sum --check MD5SUM ze
zapornym vysledkem.
Dale jsem zkousel:

* mamountovat pres nfs disk z notebooku a na serveru pustit na
notebookovske image md5sum
* mamountovat pres nfs disk ze serveru a na serveru pustit na
serverovske image md5sum

Bohuzel to take neprojde. Mam takovy dojem, ze jsem vyzkousel vsechny
kombinace jak ty image mrekopirovat.
Chtel bych podotknout, ze sit, server i notebook mi v pohode chodi uz
asi
rok, bez jakehokoliv problemu, vcetne smb, yp, lpd, ...

Nez z toho uplne zesilim, tak bych se rad zeptal zda jste nekdo neco
takoveho podivneho uz videl a jaky je dusledek, pokud bych vypalil
image, u ktereho nesedi checksuma.

Diky,

Pavel Satny