Trouble s iso + md5sum

Pondělí Květen 21 17:28:45 CEST 2001

On Wed, 9 May 2001, Pavel Satny wrote:

> Mam jeden podivny problem, se kterym si nevim uz den rady. Na svem
> _notebooku_ (RH7.0) mam stazene iso image RH71. Kdyz je prejedu
> md5sumem, tak zjistim, ze jsou vsechny OK. Vypalovaku, pasku a archivy
> mam ovsem na jinem _serveru_ (RH6.1), kam chci tyto image presunout.
> Bohuzel po presunuti mi kontroulou md5 neprojde ani jeden.

To je opravdu divne (zvlast kdyz vam sit jinak chodi). Zda se, ze je neco
velmi divneho se siti a ze se to projevuje jen pri dlouhodobe zatezi.
Zkuste treba zmensit MTU (ifconfig eth0 mtu 576, pripadne dokonce 296).
Pak muzete zkusit prenest ISO image pomoci rsync (pouziva kontrolni
soucty), pripadne namountovat vysledny ISO image a zkontrolovat jeho obsah
(u CZ verze je v koreni soubor md5sum.txt, u US verze zkontrolujete jen
RPM balicky):

mkdir /mnt/iso
mount -o loop image.iso /mnt/iso
cd /mnt/iso
gpg --import RPM-GPG-KEY
cd RedHat/RPMS
rpm -K * | grep -v 'rpm: md5 gpg OK'

> Nez z toho uplne zesilim, tak bych se rad zeptal zda jste nekdo neco
> takoveho podivneho uz videl a jaky je dusledek, pokud bych vypalil
> image, u ktereho nesedi checksuma.

Ziskate tzv. s*it :-)

--
                        Milan Kerslager