SSH tuneling zazatecnik

Zkoumalek zkoumalek na seznam.cz
Středa Květen 9 11:33:07 CEST 2001

Dobry den.

Mam nasledujici problem. Rad bych se z domova pripojil na pocitac v praci. Doma mam WinNT, v praci take. V ceste mi stoji Linuxovy pocitac. Na linuxu mam ucet a pristup pomoci SSH. Na pocitaci v praci jsem si nainstaloval telnet - nevyhovovalo. Proto jsem si tam nainstaloval ssh, bohuzel WinSshServer je SSH2, na linuxu je SSH1 klient, takze se nemohu na pocitac prihlasit. V praci mam ted VNC, z Linuxu je vnc pristupne. A mam otazku. Mohu nejak pomoci SSH z domova protunelovat a pripojit se na muj port u VNC v praci tak,aby mi to chodilo? Tuneloval jsem vzdy jen z domova na linux, ale tady by to bylo jako nadvakrat - musim se jeste z linuxu pripojit na ten PC v praci.

Mate nejake napady?
Prdedem dekuji za odpoved.

T.Zkoumalek
Jak by se Vam libila kreditni karta s moznosti opakovaneho cerpani uveru!
Mame ji pro Vas – VISA MAXIM  http://www.maxim-karta.cz