Otazky k ipac a ipchains : OPRAVA

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Středa Květen 9 15:59:30 CEST 2001

Zdravim,
nejdrive se omlouvam za prechozi mail,
tak jsem si rozchodil firewall a ipac.Jsme pripojeni k nasemu  providerovy pres
BrezzeNet.V ipchains jsem mel toto pravidlo:
ipchains -A input  -i $EXTERNAL_INTERFACE -p tcp  -j ACCEPT  -l .
Protoze log se naplnoval hodne vypisy z tohoto pravidla, chtel jsem se  zeptat
jestli by se vypisy z ipchains nedaly presmerovat do jineho  souboru.
Protoze v logu byly vlastne jenom pakety z Win masin , ktere jsou taky
poveseny na tom BreezeNetu , tak jsem tam dal toto pravidlo, aby se
nelogovaly tyto pakety-->je to spravne?,kde MY_ISP je adresa  providerovy
site.Protoze v logu bylo toto z IP-adresa 137 to xx.xx.xx.255  137(nebo 138).
ipchains -A input  -i $EXTERNAL_INTERFACE -d MY_ISP ! 137:139 -p  tcp  -j
DENY -l
ipchains -A input  -i $EXTERNAL_INTERFACE -d MY_ISP 137:139 -p  tcp  -j
DENY

No a k ipacu, vse mi funguje tak jak ma, ale kdyz dam --png  $ADRESAR, tak
mi nekdy udal spravny obrazek a nekdy misto grafu je  jenom sedive cary. viz
obrazek v priloze

Diky za jakoukoliv odpoved