paralelna zip mechanika

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Čtvrtek Květen 10 10:53:04 CEST 2001

 Marian Cigas napsal:
> Linux RH 5.2 kernet 2.0.36-0.7
>
> # modprobe ppa
    ^^^^^^^^^^^^
> - nenajde mi zip mechaniku na paralelnom porte. V jadre mam povolene scsi,
> iomega parallel, aj scsi pre ppa.

> V tom istom stroji mam vygenerovany na druhom disku aj RH 6.2 CZ a tam mi
> paralelna zipka cez "modprobe imm" chodi bez problemov.
                       ^^^^^^^^^^^^

To je uplne normalni chovani. Existuji totiz 2 ruzne ovladace pro zipku.
Starsi "ppa" pro starsi modely a novejsi "imm" pro novejsi modely.

Myslim, ze ovladac imm je soucasti az jader 2.2.x => pokud chcete
pouzivat imm-zipku pod RH 5.2, nezbyva vam nic jineho nez upgrade jadra.

s pozdravem

-- Adam Rogalewicz

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na informatics.muni.cz    *
* web    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

"Neni divu, ze jsem zmaten. Jeden z mych rodicu byl muz a druhy zena."