Esound - nedostatecne sschopna zvukovka

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Středa Květen 9 17:00:02 CEST 2001

z dmesgu vytahnu tak maximalne Via Apollo Pro...., cislo netusim...

no, pouzivam ovladace, ktere jsou primo v jadru (staticky skompilovane
primo do jadra je toto (mozna je tam neco navic)
ac97_codec: AC97 Audio codec, id: 0x414c:0x4326 (Unknown)
via82cxxx: board #1 at 0xDC00, IRQ 11
es1371: version v0.27 time 19:38:36 Apr 25 2001
)

--

Tomas Knaifl
Internet Info s.r.o.

tomas na knaifl.cz
info na hokejka.cz

http://www.knaifl.cz

Mate radi Hokej? http://www.hokejka.cz

* Red Bull - Red Death - Fast Death *
"Odvolavam, odvolavam, odvolavam, ale neni pres ten fajrak slyset." - Jan Hus