Esound - nedostatecne sschopna zvukovka

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Květen 9 14:15:00 CEST 2001

> zdravim...
  dd

> mam integrovanou zvukovku na VIA desce ale mam s ni mensi problemy... pri
  Jakou VIA? neco by reklo treba cislo chipsetu...

> primem zapisu na /dev/dsp hraje sum (kdyz se na nej posle nejaky soubor),
> ale xmms pri pokusu o prehrani souboru spadne (s chybou mat. koprocesoru)
> a daemon Esoundu pri spusteni pise, ze moje zvukovka neumi prehravat
> formaty a nasleduje vypis formatu, ktere nedokaze prehrat.. jenze bohuzel
> jde o vsecky formaty (i vcetne takovych jako 8kHz mono v 8mi bitech
> atd)...
>
> nesetkal jste se s timto uz nekdo, resp.co  tim?
  Mas tam asi OSS drivery, ktere jsou nejake divne. Stahni si alsu. Ta by mela
jet v pohode, resp. me to jede nromalne (xmms, mplayer, esound nepouzivam)

  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz

  SPSE Brno, Kounicova 16	  D4/S4P 1997 - 2001
motto: ,,Uceni jeste nikoho nezabilo, proc vsak zbytecne
         riskovat?''