Samba a zmena hesla uzivatele z WIN

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Čtvrtek Květen 10 13:50:22 CEST 2001

Take jsem s tim kdysi chvili zapasil, nakonec jsem nedal synchronizovat unix
hesla a byl klid, i kdyz sveho casu tady byl popis jak synchronizovat i unix
hesla, aspon myslim.

	passwd program = /usr/bin/passwd %u
	passwd chat = *old*password* %o\n *new*password* %n\n *new*password* %n\n
*changed*
	unix password sync = No

Michal Sobek