Multicast a accounting

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Květen 11 03:28:31 CEST 2001

Mikulas.Gangur na fek.zcu.cz (Mikulas Gangur) writes:

> Dobry den,
>
>  muzete mi, prosim, nekdo objasnit pruchod multicast paketu pres
> interface a account pomoci ipchains ? Jedna se mi o to, pres ktere
> chains co jde a zda lze chytit pakety s cilovou multicast adresou a
> pocitat je. Zatim sem mi to moc nedari. Abych predesel nekterym
> doporucenim, pouzivam ipchains a zatim nemohu prejit na iptables.
>
>                              Dekuji za radu ci nasmerovani

To delate multicast router nebo mate u sebe vevnitr nejaky
multicastovy vysilac?

Jinak multicastove pakety prochazeji minimalne INPUT a OUTPUT chainy,
takze se daji jednoduse spocitat. Vsechny 224.0.0.0 - 239.255.255.255
jsou multicastove adresy, pokud mne pamet neklame.

Pokud nedelate multicast router, tak vetsina techto paketu je urcena
pouze pro pouziti v lokalni siti. Ruzne OSPF hello a RIP.

Brno, Czech Republic