Multicast a accounting

Mikulas Gangur Mikulas.Gangur na fek.zcu.cz
Pátek Květen 11 08:56:44 CEST 2001

Dobry den,

dekuji za odpoved.

> To delate multicast router nebo mate u sebe vevnitr nejaky
> multicastovy vysilac?

 Vevnitr mam multicastove vysilace. Ale dalsim krokem bude router.

> Jinak multicastove pakety prochazeji minimalne INPUT a OUTPUT chainy,
> takze se daji jednoduse spocitat. Vsechny 224.0.0.0 - 239.255.255.255
> jsou multicastove adresy, pokud mne pamet neklame.

Mne se v zadnem chainu nic nezaznamena. Zkusil jsem oba smery tzn.
prehodil jsem pravidla a presto nic nechyta. Podivam se na to znova.

> Pokud nedelate multicast router, tak vetsina techto paketu je urcena
> pouze pro pouziti v lokalni siti. Ruzne OSPF hello a RIP.

 Budu ho muset udelat. Potrebuji protunelovat ty multicast pakety ven.
Muzete mne prosim nasmerovat na nejaky povidani o tomto problemu ?

                            Dekuji
                                    Mikulas Gangur