Spusteni aplikace pod X

Jan Houstek housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Pátek Květen 11 10:10:39 CEST 2001

Schanim malickej programek. Na svem relativne slusnem pocitaci na koleji
jsem si zvykl na KDE, ale doma kvuli rychlosti pouzivam icewm. Je uplne
perfektni a stale casteji si ho poustim i na koleji. Jedine co postradam
je okenko pro spusteni aplikace, ktere u KDE vyjede po stisknuti Alt+F2.
Umim zaridit spusteni libovolne aplikace na klavesouvou zkratku, ale
nenasel jsem nic ve stylu okenka s jednim radkem na zadani jmena prikazu.
Pouzivat ten program z KDE nebo kvuli tomu postet terminal mi pripada
zbytecne. Nevite o necem?

--
Honza Houstek