hloupi dotaz2-vir

Riha Bohuslav riha na schulte.cz
Pátek Květen 11 10:37:11 CEST 2001

> Na kontrolu posty doporucuju AMAVIS, pripadne si lze vybrat zde:
>
> http://cesnet.linuxberg.com/conhtml/sys_scanners.html
>
>                          S pozdravem Jiri Blaha

Dobry den,
  Amavis pouzivame a je opravdu dobry. Mam k nemu nekolik dotazu
- je mozne nejak omezit prilohy nekterym uzivatelum? (presneji mohu
nastavit, ze ten a ten uzivatel nesmeji dostavat zadne exe, zadne com ani
vbs, ale ostatni prilohy mohou dostavat, jiny uzivatel muze dostavat
cokoliv?)
- navazuje na predchozi - je mozne, aby Amavis pozmenil text dopisu? (hlasku
jako "Z priloh jsem odstranil soubory: neco.exe, dalsi.com")

Jde mi o to, ze bezny uzivatel firmy potrebuje postu kvuli tabulkam a jinejm
dokumentum, nepotrebuje prijimat spustitelne soubory.

V originalu Amavis to bohuzel zrejme mozne neni, jedine si ten skript
upravit...

B. Riha.