Spusteni aplikace pod X

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Květen 11 11:23:52 CEST 2001

> Schanim malickej programek. Na svem relativne slusnem pocitaci na koleji
> jsem si zvykl na KDE, ale doma kvuli rychlosti pouzivam icewm. Je uplne
> perfektni a stale casteji si ho poustim i na koleji. Jedine co postradam
> je okenko pro spusteni aplikace, ktere u KDE vyjede po stisknuti Alt+F2.
> Umim zaridit spusteni libovolne aplikace na klavesouvou zkratku, ale
> nenasel jsem nic ve stylu okenka s jednim radkem na zadani jmena prikazu.
> Pouzivat ten program z KDE nebo kvuli tomu postet terminal mi pripada
> zbytecne. Nevite o necem?
  Jasne, treba ve winmakeru se to da udelat nejakym prikazem, takze je
mozne, ze v icewm to bude obdobne. podivej se jestli v nem neni nejaka vzorova
konfigurace na ptani a podle ni si to uprav.

> Honza Houstek

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz

  SPSE Brno, Kounicova 16	  D4/S4P 1997 - 2001
motto: ,,Uceni jeste nikoho nezabilo, proc vsak zbytecne
         riskovat?''