Vyreseno: Trouble s iso + md5sum

Pavel Satny pavel.satny na mie.alcatel.cz
Pátek Květen 11 11:28:47 CEST 2001

Dobry den,

po nekolika dalsich nezdarnych pokusech, kdy jsem pres nfs
mountovany disk zkousel v loopu _generovat_ checksumy vzdy
stejneho image, a dosel k poznani, ze je vysledek _pokazde_
jiny, jsem vymeknul a rebootoval server. Po nabehnuti jsem
prisel na to, ze mi prestala linkovat sitovka a jiz tuse
zaludnost problemu jsem ji odhodil a nahradil novou. Posleze
nabootoval a spustil opet ten loop, ktery bezel asi 8 hodin
se 100% uspechem!

Muj zaver:
* Nejhorsi typ sitove karty, ktery jsem kdy zazil je 3COM
  Etherlink XL. Za minule tri roky je to uz asi 5. kus,
  ktery podobnym podivnym zpusobem odesel...
                ... a opet jsem se nechal nachytat

Pavel Satny