LILO: dva disky, drive 0x82 may not be accessible

Antonin Mares mrak na zzz.vscht.cz
Pátek Květen 11 13:30:14 CEST 2001

Neco podobneho se mi stalo, kdyz jsem si pridal ke SCSI disku IDE. Pomohli
mi tyto radky v lilo.conf

disk=/dev/sda bios=0x80
disk=/dev/hda bios=0x81

tak si to trochu upravte podle sve konfigurace a zkuste.

Antonin Mares