LILO: dva disky, drive 0x82 may not be accessible

Pavel Kolesnikov k na les.cz
Pátek Květen 11 12:54:42 CEST 2001

Dobry den,

mam nasledujici problem s LILem:

byl mi dan pocitac s win2000 s tim, ze na cerstve pridany disk
(secondary slave) mam nainstalovat Redhat 7.0.

Bohuzel mi nejde korektne zapsat LILO ani na jeden z disku, at
jako boot uvedu /dev/hda nebo /dev/hdd (prislusny AmiBIOS se tvari,
ze umi bootovat ze vsech disku), pokazde jsem varovan, ze
"BIOS drive 0x82 may not be accessible". Pri pokusu o boot se mi
pak zobrazuje nekonecny tok retezce "01 ".

Muzete mi nekdo prosim poradit, co by pomohlo, aby mi ten Linux
bootoval korektne?

Diky

Pavel