DBM databaze uzivatelu - Apache

Martin Beran martin.beran na worldonline.cz
Pátek Květen 11 13:10:51 CEST 2001

Dobry den.

Budu trochu otravovat s Apache 1.3.14.
Autorizace uzivatelu k casti webu.
Pomoci textfilu a htpasswd jsem nemel problem. Pokousim se to ovsem udelat
pres DBM (budu mit 10ky uzivatelu).
doplnil jsem do conf/httpd.conf:

LoadModule dbm_auth_module modules/mod_auth_dbm.so
AddModule mod_auth_dbm.c

Zamenil jsem v direktive 'Directory' AuthUserFile a AuthGroupFile za
AuthDBMUserFile a AuthDBMGroupFile.

Pomoci 'dbmmanage' jsem pridal do souboru, ktery je definovan
AuthDBMUser(Group)File, uzivatele a skupiny.

V logs/error.log je:
[error]{client 127.0.0.1] (2)No such file or directory:
/usr/local/etc/httpd/usersdbm
[error]{client 127.0.0.1] DBM user aaa not found: /var/www/html/povoleni

DBM databazi mam ve stejnem adresari jako jsem mel textove soubory
(htpasswd), coz fungovalo.
List uzivatelu a skupin 'dbmmanage usersdbm view' mi potvrdi, ze uzivatel
aaa existuje.
Zkousel jsem pro jistotu dat usersdbm do /tmp a nastavit chown apache:apache
a chmod 666 usersdbm, ale v error.log byly stejne chyby.
Omezeni allow, deny nemam nastaveno.
Netusim uz, kde bych mohl delat chybu.

Diky za radu.