LILO: dva disky, drive 0x82 may not be accessible

Fotr fotr na mujmail.cz
Pátek Květen 18 14:49:18 CEST 2001

Tak neco podobneho jsem take resil. U me pomohlo "trosku" tvrde reseni -
odpojil jsem primary IDE, takze disk na ktery jsem instaloval byl tim padem
prvni a jediny. Po instalaci (tusim, ze to byl RH 6.2) jsem pocitac vypnul,
zapojil znovu disk na primary IDE. Pak jsem nainstaloval GAG
(http://raster.cibermillennium.com/gageng.htm) na primary master a z nej
bootoval. V pohode.

Fotr

"Martin Šlouf" <xslom03 na sorry.vse.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3B050728.A20F78DD na sorry.vse.cz...