Multicast a accounting

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Květen 11 19:33:46 CEST 2001

Mikulas.Gangur na fek.zcu.cz (Mikulas Gangur) writes:

> Dobry den,
>
> dekuji za odpoved.

>  Vevnitr mam multicastove vysilace. Ale dalsim krokem bude router.

> Mne se v zadnem chainu nic nezaznamena. Zkusil jsem oba smery tzn.
> prehodil jsem pravidla a presto nic nechyta. Podivam se na to znova.

>  Budu ho muset udelat. Potrebuji protunelovat ty multicast pakety ven.
> Muzete mne prosim nasmerovat na nejaky povidani o tomto problemu ?

To v podstate nezalezi na vas, ale spis na vasich sousedech, jestli
jsou schopni podporovat ruzne protokoly typu IGMP,
DVMRP/PIMsm/PIMdm/MOSPF.

Jinak existuje tunelovaci software, ktery dokaze protunelovat mistni
multicasty na nejblizsi multicastovy tunelovaci server, ale musite si
to domluvit s prislusnym spravcem toho tunelovaciho serveru.

Pokud mne pamet neklame, tak zrovna na ZCU se multicastu venuje
skupina lidi. Takze nejjednodussi bude zeptat se lidi
jako Pavel Smrha nebo Milos Wimmer. Dokumenty o multicastech na
TEN-155 jsou dosazitelne na www.ten.cz.

Brno, Czech Republic