attempt to access beyond end of device

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Sobota Květen 12 01:57:24 CEST 2001

Zdravim,

Procital jsem archiv konference, par dotazu na toto tema se tam vysktlo,
ale zadna z odpovedi neodpovidala presne me situaci.

Situace: server mi zacal hlasit hlasky typu
attempt to access beyond end of device
03:01: rw=0, want=330301444, limit=2048256

pri nejakych manipulacich s diskem. Vcera se to dokonce dopracovalo do
takoveho stavu, ze kldyz jsem rebootoval, tak kernel panic, s hlaskou ve
smyslu, ze EIP ukazuje na 000000, coz je spatne, a ze by init musel zabit
sam sebe, a konec.

Preinstaloval jsem redhat (7.1), zformatoval disk, ale po nekolika
hodinach to zacalo hlasit znova. Vymena pameti nepomohla, tou to tedy
nebude. Ksandu jsem taky vymenil, tou to taky neni. Na disk bych to
nevidel, ten se jinak chova velice spolehlive.

Nejake napady?

Predem diky, jsem z toho dost rozladenej a bezradnej, a fakt bych to rad
vyresil ;((

Diky.

--
JiKos.