attempt to access beyond end of device

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Květen 12 10:08:40 CEST 2001

On Sat, 12 May 2001, Jirka Kosina wrote:

> Preinstaloval jsem redhat (7.1), zformatoval disk, ale po nekolika
> hodinach to zacalo hlasit znova. Vymena pameti nepomohla, tou to tedy
> nebude. Ksandu jsem taky vymenil, tou to taky neni. Na disk bych to
> nevidel, ten se jinak chova velice spolehlive.

Souhlasi geometrie disku? POkud je v MBR spatne, neprijedete na to do te
doby, nez disk zaplnite az do posledniho bloku.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.